torsdag, december 20, 2007

Till sjös

Kunde inte sova riktigt så länge som jag hoppats på idag, blir så när man bor med skälliga hundar och svårväckta bröder... Men, men.
Vi tog en tripp till Stena-båten och vi köpte en del godis - mohahaha. Men kön blev så lång så att den började där man gick in och slutade i kassan - well, duh haha, men i alla fall.
Viktigast var ändå att jag fick tag på Minstrels!! :D
Har väl kanske inte bestämmt mig hundra än, men eventuellt följer jag med till Mathias avslutning sen. Fast i så fall blir det tjocka jackan på, burr!
Tror jag lagt upp en game plan nu med; städa rummet nu, förhoppningsvis blir jag klar, och så blir det pepparkakshus i morgon. Får jag dessutom detta att gå enligt planerna hinner jag göra det andra jag vill i morgon med. Sen finns det ju så klart hela lördagen också.
Synd att vi inte har mer julmusik på skivor, bara :( Ingen kulig i alla fall haha! Hade varit mysigt att ha i städandet...

Se här är Pippi, på golvet bakar
Hon bakar kakor så att det knakar
Hon bakar stora, hon bakar små
Hon bakar några med Herr Nilsson på!

Inga kommentarer: