söndag, december 16, 2007

I can do this! No, I can't...

Jag har verkligen ingen viljekraft kvar. Har suttit med det här förbaskade arbetet hela dagen, det började jättebra eftersom jag äntligen fick en idé till hur jag skulle göra och jag började skriva så smått, men sen har det bara gått utför. Har hela tiden hittat nya distraktioner och inte skrivit så mycket mer, fast jag nästan har allt serverat på ett silverfat! Bestämde mig för att lista de sju nutrients som vi behöver och skriva lite om dem, och sedan skriva lite kort om vilka personer som behöver äta vad. Det kan ju inte bli mycket enklare än då! Och ändå har jag än så länge bara täckt tre av de där... Jag kan bara inte riktigt förmå mig själv till att göra det, trots att jag inte kan låta bli att tänka på det och hela tiden säger till mig själv att det snart är gjort - att det måste bli gjort! :(
Vill ha jullov so badly just nu. Bara två dagar till. Och en med avslutning. Snart.

Säsongsavslutning för Parlamentet i dag med Björn Gustafsson! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet PRECIS hur det känns! Tills på tisdag förväntas det att jag ska ha skrivit en fet uppsats om vilken egen livsfilosofi jag kommit fram till denna terminen. Och sen dessutom presentera delar av den MUNTLIGT, något som jag verkligen inte vill, eftersom jag tycker det är ett högst personligt ämne.
Såhär gör vi: vi skippar den sista veckan. Ingen anledning, vi bara gör det!

Thina sa...

Men så får de ju inte göra! :O Skriv en som du lämnar in, och sen hittar du på en om... zebror som du redovisar muntligt! :D Haha
Bra plan. Jag är på!