söndag, februari 03, 2008

2 + 2 =... 7?

Matte var det ja. Måste plugga. Verkligen.
Tyvärr är det ju så med matten att du måste kunna den för att kunna den, if you know what I'm saying.
Måste medge att i mitt fall svider det riktigt mycket att ha såna problem med matte. Förstör liksom helheltsbilden eller vad man ska säga, och det känns som att något saknas. Vet att jag har det bättre än många andra, men i den värld där jag befinner mig räcker det liksom inte. I need something more. Men vetskapen om att det högst troligtast aldrig kommer bli så är något jag får leva med. När den här kursen väl är avslutad kommer det kanske att kännas bättre med, då behöver man inte tänka på det på samma sätt.

Det är en hel del som jag inte kommer förstå de närmsta timmarna, så kan bara hoppas att brorsan gör och sen faktiskt kan tänka sig att hjälpa mig. Men känner jag honom rätt skulle han mycket väl kunna tänka sig att säga nej bara för att jävlas.
Syskon, är de inte för underbara?! Tillåt mig att skratta högt.

One Tree Hill idag igen. Gjorde den fasansfulla upptäcken att nästa vecka kommer att bringa sista avsnittet på den här säsongen. Vem vet när nästa börjar här? Jag menar, den gick ju precis igång i USA. Ujujuj, det här kan bli en lång vår... Och sommar.

Nåja, trots att det är prov i morgon & söndag över huvud taget, känns den här dagen inte allt för jävlig. Bara en vecka kvar och sen är det lov!

Inga kommentarer: