onsdag, februari 27, 2008

Inte till 100%

Gårdagens onda hals medförde inget gott alls - dåligt med sömn och när klockan ringde vid halv sju i morse sved det fortfarande riktigt ordentligt, och på det en förkyldning som så sakta slagit ut i full blom under dagen. Eftersom jag dessutom hade kort dag i skolan & det enda som jag egentligen skulle missa som betyder något var engelskan kände jag inte att det var värt att lägga två timmars restid på skolan och stannade hemma idag. Där rök mitt perfect score för hela tvåan - fram tills nu hade jag nämligen 100%-ig närvaro! Men kompisarna i skolan är nog lite glada - de har varit på mig en massa om att jag nästan borde stanna hemma en dag eller två bara för sakens skull :P

Halsen har bråkat hela dagen & kurer med halstabletter har inte varit allt för hjälpfulla. Men nu har det nog äntligen börjat lägga sig! Tror jag... Är jag bra eller vad?

Inga kommentarer: