söndag, februari 17, 2008

Ränderna går aldrig ur

Eller vad det nu är man brukar säga...

Nu sitter jag där igen. Dagen innan skolan börjar igen. Läxorna ogjorda.
Fast jag har tagit fram grejerna och kollat liiite på det, det har jag faktiskt.
Får gå på riktigt och försöka få gjort så mycket som möjligt, det är faktiskt inte så jättelätta grejer... Det kommer ta lite tid. Bara jag är klar innan onsdag. Typ.

Och jag som kände för att kolla på film!

Senare ska jag färga håret igen, för att bli av med en ungefär 2,5 månader gammal utväxt. Dock inte svart igen, ska börja tona ner nu lite succesivt i brunt för att komma tillbaka någonlunda till mitt ursprung. Även om jag har trivts otroligt bra i den här mörka färgen! Om allt går enligt planerna kommer det ju fortfarande vara mörkt nu ett tag, dröjer ju lite innan jag är tillbaka där jag började.

"Vi kommer ju fixa det här, ta bort vajrarna på DVD-versionen sen. Och på DVD-versionen kommer det se ut som vi är två prinsar som rider på en osynlig arabisk häst, det kommer se fantastiskt ut!"

Inga kommentarer: