torsdag, februari 28, 2008

Man, fisk eller valross?

Förkyldningar är nog ta mig fan det värst som finns! Ett djävulens påfund. Så känns det nu i alla fall, det gör det alltid när man råkar ut för en. Sen kommer det något annat som får en att känna lika dant & då är en förkyldning en piss i oceanen. Men så är det väl alltid..?
Jag får känslan att jag är lite som en kille när det kommer till sånt här, jag känner mig halvt handikappad och jättesjuk! Okej, riktigt så illa är det kanske inte... ;) Haha

Om inte annat känner jag mig som en fisk på torra land i alla fall, speciellt när man ligger ner - och ska sova, ligger där och kippar efter luft för att det känns som om näsan är fylld med en härligt, tjock dimma! Sen andas man värre än en valross med. Inte för att jag vet hur sånna låter när de andas, men ändå.

Nu är det dags för lite självömkan. Får se om jag pallar skolan imorgon. Jag borde gå, men...

Inga kommentarer: