torsdag, februari 07, 2008

Wollie bollie

Har nog gått och blivit somewhat restless. Hmm.

Åkte hem till mormor efter skolan, Mathias var där sedan tidigare och pappa skulle komma dit och hämta - skönt att inte behöva åka så mycket buss. Kom ju hem typ den tid jag skulle varit hemma i alla fall.
Det tog dock längre tid för spårvagnen att komma än vad jag trott, så när jag väl kom hem till mormor hann jag bokstavligt talat knappt klä av mig innan det var dags att dra på sig skor och hela falangen igen. Men men.
Inför den stundande (läs: fruktade) 18-års dagen började mormor prata presenter. Bl a en som ligger något i tiden. Men det är lite *hysch hysch* kring det, "vår hemlighet" som hon uttryckte det, så mer säger jag inte. Ärligt talat vet jag inte så himlans mycket om det själv ännu, var ju som sagt inte så mycket tid till övers för något. Återstår att se vad som händer. Men tänkvärt är det, definitivt. Och vi får väl se hur länge jag kan hålla inne med det.

Lunchen idag spenderades med att kolla in lite Kenny Starfighter (som jag är för lat för att lägga in någon länk till), vilket innebar att det blev en hel del skratt!
Efter lite surfande upptäckte jag att en inspelning av Kenny Starfighter: the Movie (inte det riktigt namnet) drar igång nu till våren och kommer ut någon gång under 2009! Något som jag definitivt tänker hålla ögonen på!
Är väldigt nyfiken på den just nu, eftersom jag inte vet något ännu, har inte kollat in filmens sida, så jag sitter här och funderar på vad det kommer vara för typ av skådisar mm som dyker upp. Skulle det bara vara Kenny som är "original" kommer jag nog bli lite besviken, håller tummarna för att kidsen från serien är med också!

Ikväll blir det Las Vegas, i morgon är det fredag, och sedan är det lov! Inte en dag för tidigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

bil? tatoo? booze?
hehe

Thina sa...

Haha keep on guessing, my lips are sealed! ;)

Anonym sa...

ja hoppas det är en bil då kan du bli min privat chaffis ;)
lr en tatoo då kan du tatuera in sparks är bäst haha XD

Thina sa...

Haha fortsätt att hoppas, du! ;)