fredag, augusti 29, 2008

Na na na na na na na na BATMAN!

Ska på bio imorgon med K & G. The dark knight blir det. Är väl inte så mycket för Batman egentligen, men K ville se den filmen och eftersom jag har två företagsbiljetter som går ut på söndag kunde jag lika gärna gå på den filmen och umgås with the friends i stället för att bara låta biljetterna förfalla liksom.
Och även om jag fattat det som så att den förra filmen, Batman begins, och denna nya inte är kopplade till varann på det viset så att du måste ha sett den ena för att fatta den andra, tänkte jag ändå använda kvällen till att titta på den eftersom jag aldrig sett den innan. Och när den ändå står där nere i filmhyllan liksom, går ju inte direkt nåt bättre på TV idag...

Men aj i helvete vad ont i min nacke jag har! Kom gående på Centralen förrut när jag skulle hem och fin syn på Gina & Angie och bestämde mig för att skrämma dem lite or what have you, så jag kom springandes som en idiot och hoppade på dem bakifrån :P Det var kul, men att sträcka en muskel eller nåt i den stilen var mindre kul... Ibland ska man inte vara så där impulsiv... Hoppas det gått över till imorgon, även om jag har tillräckligt av erfarenheter av det här för att veta bättre än så. Crap!

Inga kommentarer: