tisdag, augusti 19, 2008

Sökes: John Blund

Så skolan i morgon då. Känns lite bitterljuvt, tror jag. Har nog ändå inte ännu greppat att hela cirkusen drar igång imorgon mer eller mindre, det känns fortfarande så himla avlägset på något vis...
Hörde ett rykte, eller vad man nu vill kalla det, att torsdagen blir ledig, precis som jag hoppades. Dock kan man ju aldrig vara för säker med sådant där, någon hörde det av någon som hörde det av någon... Ja, ni vet. Men imorgon lär jag ju veta.

Naturligtvis är jag inte det minsta trött. Borde verkligen ha försökt göra något åt mitt smått förvrängda dygn lite tidigare, och inte dagen innan skolan börjar. Turligt nog ska jag ju inte precis upp i gryningen, så jag kan nog sitta nån timme till eller något utan att någon större fara är skedd. Men ändå.

Summering av sommaren som gått? Typisk svensk sommar antar jag. Det fina vädret infinner sig innan skolan slutat och efter att den börjat (det senare återstår ju såklart att se, men ser det inte som en omöjlighet. Det har hänt förr!). Förväntade vi oss ens något annat?

Så trean alltså? Hujedamig!

Inga kommentarer: