fredag, augusti 15, 2008

Practice makes perfect

Noticing anything new?
Jajamensan, ny design! Och äntligen är det en som jag verkligen är nöjd med, vilken känsla!
Gissa när jag fick inspirationen? Jorå, igår natt naturligtvis när jag egentligen borde sova. Började pilla, men fick det inte att stämma överrens med min vision - visserligen gör det inte det till 100 % nu heller, men insåg att detta nog skulle bli det bästa ändå.
Detta blir nog nu alltså den sista stora förändringen ni kan se på länge, även om olika headers alltid kan komma och gå så klart, och det känns otroligt skönt! YAY!

7 kommentarer:

Gina sa...

Den blev bra. Du kanske kan hjälpa mig att ändra?

Thina sa...

Tack! :D Ja, kanske det, kanske. Om du är snäll ;P

niffin sa...

Ursnyggt, stilrent & "du"!

Sen är det ju jag & bananerna... Men då finns din LJ. *phew* ;)

Thina sa...

Tihi, tack! :D
Jo, jag vet och jag funderade på att ha med dem, men kände inte att jag kunde få in dem på ett snyggt sätt här... (A)

Anonym sa...

Helt underbar layout!! ;)

Stookiglia sa...

Skitsnyggt!!!!
Det ser så mysigt ut :)
Och så det braiga citatet av H.C. Andersen!

Thina sa...

Tack så mycket!!

stookii > Jasså, det är där ifrån det kommer? Såg det bara hos en kompis en gång som hade en avatar med det. Men jag håller med, det är braigt! :D