onsdag, augusti 13, 2008

You reply "because I can, because I can"

Fy fan, snacka om bryskt uppvaknande jag fick häromdagen!
Bläddrade igenom min kalender lite bara för att och insåg att skolan börjar nästa vecka!
Grejen är att jag inte vet varför jag blev förvånad, egentligen. Jag menar, har ju liksom hela tiden haft koll på vilket datum jag börjar och visste väl mer eller mindre vilket datum det var för tillfället, men det var liksom precis som att jag inte riktigt kopplat ihop de två. Av nån anledning trodde jag att det väl var iaf en vecka till utöver denna, men men... Onsdag nästa vecka är det alltså upprop och sedan drar allt igång... Misstänker dock att det kan bli så att vi inte börjar på riktigt med lektioner och så förrns på måndagen veckan därpå, för förra året körde vi mjukstart med typ aktiviteter och sånt de första dagarna. Om inte annat så får man väl hoppas på liknande igen.
Men det är med blandade känslor man kastar sig in i allt, samtidigt som det är skönt att få aktivera sig igen så skulle jag lätt kunna fortsätta så här ett tag till & nu när det bara är ett år kvar vill man liksom få det överstökat, men samtidigt som det är något man ser fram emot så börjar tankarna snurra... Vad händer sen? Vad vill jag göra? Bla bla bla... Men det kommer väl.
Jobbigt bara att jag måste skriva en jäkla uppsats för skolan om Englandsresan, har skjutit upp den hela sommaren och jag kan inte använda mig av något från boken, för de är inte sånt de vill veta... Suck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer ihåg hur det kändes, inge kul! Men sen när man väl börjat så rullar det lixom på :)

Thina sa...

Jo, det tror jag med... Vet ju hur fort det har gått bara de senaste åren! Tycker att det har gått fort enda sedan jag började sjuan faktisk... Fan vad längesen det var! haha