söndag, september 14, 2008

En söndag som alla andra...(?)

Skulle ju försöka ägna helgen åt lite läxor. Har jag gjort det då? Nej, såklart inte.
Dock är jag inte säker på vad jag faktiskt har, var ju lite duktig redan i fredags och gjorde en del under en av alla nedrans hålltimmar man så fint blivit tilldelad.
Är ju mest engelskan som är i hetluften nu, och de läxorna är frivilliga så görs de inte är det inte hela världen på det viset, men de är ju för min egen skull. Dock måste jag ta tag i dem bättre det här året än jag gjorde förra. Annars är jag definitivt screwed i den här kursen! Och det vill vi inte.
Men det är nog lika bra att inse fakta - de kommer inte bli gjorde idag ändå. Dags att rycka upp mig snart, tror jag. Fast where's the fun in that?

Förresten, hur svårt ska det vara att hitta texten till "Igelkotten Ivar"?! Prövat alla möjliga sökningar jag kan komma på, men inte nånstans på hela Internet kan jag hitta den. Enda jag hittar är de delar jag redan kan, och det hjälper ju sådär lagom långt när man fått den på hjärnan och inte kommer vidare. Mycket frusterande. Inte ens på YouTube hittar jag klippet från "Fem myror..." eller ens en video med bara låten. Vart är världen på väg? Haha

I ett annat liv hade söndagskvällarna nu mera varit guld med både One Tree Hill och Supernatural, men jag har kommit fram till har man redan sett det så är det inte överdrivet lockande att kolla igen. Sånna tankar brukade jag lägga åt sidan förr och titta i alla fall. Turligt nog går i alla fall även Greek, och det är minsann en serie som inte är fy skam den heller! Riktigt rolig faktiskt, och i titt som tätt ser man inga mindre än Plain White T's som står någonstans i ett hörn och spelar sin musik! Anyway...

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Frivilliga läxor"? Det är ju precis som på högskolan! Man tänker att det är lugnt, man klarar sig ändå. Sen efter två veckor inser man hur back man är. Lika bra att göra det från början. Trust me.

Thina sa...

Jorå, JAG VET! Har befunnit mig i denna situation mååååånga ggr :P Fattar inte varför det inte får mig att göra något åt saken... haha

niffin sa...

Har letat som en galning idag. Hittar jag nåt (så sant, det borde finnas nånting, men är skumt tomt) - får du PM på Paws. ;)

Thina sa...

Nej, men åh vad söt du är!! :D Jag får hålla tummarna för att du har bättre tur än mig då, hihi ;)