tisdag, september 23, 2008

Steg i rätt riktning

Minns inte riktigt vad det var jag tänkte på, men något var det faktiskt!
Skit samma. Det kommer väl.

I morgon räknar jag med en rätt lång dag, skolan till 17.00 och sedan ska jag direkt bege mig till Biskopsgården på Hisingen(?) och fritidsgården Vårvinden. Jag och K ska kommande onsdagar under två timmar per gång, på ännu obestämd tid, dit för att utbildas i hur man använder deras studioutrustning så att vi sedan ska kunna producera skivan för vårt projektarbete utan att behöva dra in allt för många utomstående personer. Grymt! Men vet ni vad som gör det ännu grymmare?! Vi får den här utbildningen och sedan tillgång till deras studio utan att behöva betala en enda krona! Det är inte klokt vilket flyt vi haft hittills!
Sen kan det alltid komma annat som skapar lite problem här och där, det räknar vi väl nästan med, men man ska ändå inte tänka så. Gotta stay positive! Och so far har det ju varit rätt lätt ;)

Buss & kran, skumbanan!

2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Fy vad fräckt! Det är ju jättekul att ni får tillgång dit.
Jag hejar på ert projekt ;D

Thina sa...

Tihi tääck!