måndag, september 22, 2008

Klappa händerna när du är riktigt glad...

Känner mig som typ världens mest osociala. Dock skyller jag på att jag åkt på en fin förkyldning som fortfarande är i utbrytningsstadiet, och med den har naturligtvis också det obligatoriska halsontet följt med. Slutsatsen av det blir att jag inte orkar tänka och känner mig sådär lagom pigg.
Bare with me...

Orkar inte gå in på hur rörigt det var idag i skolan, men resultatet där blev i alla fall att vi besökte Eyeworks idag igen. Kunde jag väl varit utan egentligen, och hade kanske helst varit också, men det kunde varit värre.
Vart ingen rundtur idag i alla fall, vilket jag inte klagade på, men vi satt som publik in yet another show. Postkodmiljonärens 50-50 hette den väl, tror jag. Sjukt tråkig var den anyway, och jag kände mig mest som en halvsnorig fyraåring med myror i brallan med den tiden hela skiten tog.
Det går på 4an och första programmet skulle väl gå idag, tyckte jag att de sa. Har ingen koll alls på vilket av dem vi våldgästade, men får väl försöka hålla lite koll för att se om jag dyker upp. Den här gången satt vi ju mer som i en cirkel, så som i Postkodmiljonären, så oddsen att jag ska synas är nog rätt mycket större än det var sist. Senast var det ju förövrigt min rygg som blev kändis. Så stolt, så...

Vet inte om jag är den enda att känna så förresten, för alla verkar ju älska den, men Takidas låt "Curly Sue" går mig på nerverna!

2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Stackars tösen :( Dumma förkyldningsskit! *shäjks fist*

Åh! Då får man ju hålla koll på det programmet om man kanske ser en kändis!

Du...Jag älskar inte den låten. Jag tycker den är så tråkig! Gah! Det händer ju inget i den.

Thina sa...

Aaw, you're such a sweetheart! :D

Åh, välkommen i klubben!! ^^ haha