onsdag, september 17, 2008

Who do you think you're fooling now?

Det här visade sig bli en dag jag inte riktigt orkar med.
Bl a arg/besviken/irriterad på mig själv för att jag alltid ska hålla käften stängd. Tänk om jag bara en enda gång vågade gå emot strömmen och faktiskt säga vad jag tycker!

Och radioprogrammet MixMatch på Mix Megapol, eller vad fan Radio City nu har bytt namn till, borde verkligen överväga att skaffa sig åtminstone en låt utöver Duffy's "Mercy"! Så sjukt sönderspelad av det där satans programmet, då den går åtminstone en gång om dagen. Varför lyssnar jag ens?

Nu skiter jag i det här och går och lägger mig eller nåt. Sen vakna lagom till Idol & Heroes. Typ.
Dock en bra nyhet idag: en inspelningsstudio fixad! Vårt projektarbete kommer lätt bli så grymt! And you may quote me on that.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Tänk om jag bara en enda gång vågade gå emot strömmen och faktiskt säga vad jag tycker!"
Kan känna igen mej här...

Thina sa...

Vi skulle kunna bilda klubb... Då kanske vi skulle ha det modet? ;)