lördag, september 13, 2008

Med svansen mellan benen

This goes out to Jäjna (mitt nya smeknamn på dig, fint va? haha) :

Jag typ glömde av igår!! That should make me like the worst person ever... And I apologise for it!
Så vad var det egentligen som hände? Jo, mitt under dagen kommer jag fram till att de ändrat i vårt schema så att jag nu slutade 15.30 i stället för 14.45 - jävla piss säger jag då! Då blev jag sur och tänkte typ bara på det... Kom inte hem förrns typ kvart i fem, och det sög!

Efter det var jag mest som en zombie typ hela kvällen, och jag är rätt säker på att jag somnade innan 22.00! Annars var det definitivt inte långt ifrån...
Misstänker att det är en small comfort, men jag hade kanske inte med denna info i åtanke varit så kulig att umgås med i alla fall? *önsketänkande* Inte för att det direkt rättfärdigar det, men ja...
A rain check, maybeperhapshopefully? Pretty please, with sugar on top.
Tillägnar dig denna video, inte för att du är min mamma precis, men vi sa gäna det då. (Haha kommer du ihåg när vi var yngre & nästan alltid sa så när vi gjorde nåt? Haha. Eller ja, jag gjorde ju det i alla fall hehe... Och btw, början på videon får bli en bonus. Hittade inte versionen utan! Haha)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha du suger;)

Thina sa...

Men... näe, det gör jag inte alls! :O Bara lite. Ibland. :D haha