torsdag, oktober 02, 2008

Alla hästarna på loftet var hemma, ja...

Här går det äna fort fram märker jag. Eller inte. Snarare helt dött.
Vet inte varför, så mycket som händer antar jag. Fast gör det verkligen det egentligen? Är kanske bara jag som är lat...
Lustigt att när man har som mest att säga så är man som segast på att uppdatera. Är precis som att det då känns som ett "måste" och då har det inte samma charm. Helt sjukt, och helt fel.
Får väl ta och reda på mitt liv någon dag.

För övrigt är jag grymt bra på det här med låttexter:
"She was a boy, he was a girl"
Det var meningen att jag igår skulle sjunga på Avril Lavigne's "Sk8er boi". Den heter fr o m nu "Sk8er girl". Skrattattck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det kanske var ett mycket metrosexuellt par. Moderna tider, vetu ;)

Thina sa...

Ja, så kan det kanske ha varit! Hahaha Ska ta och fundera på det där ;)