söndag, oktober 19, 2008

Sick and tired of always being sick and tired

Mycket pluggande har det blivit i helgen, ja. Har inte ens försökt.
Det går bara inte! Jag har alltid varit sådan här, men jag tror faktiskt att saker har blivit värre än någonsin. Efter den här sommaren... Motivationen bara fortsätter att lysa med sin frånvaro. Det som förrut ändå låg på en rätt stadig nivå går bara neråt nu känns det som. Och jag vet inte om jag orkar bry mig...
Dock är det lov om en vecka. Ambitiös som jag är har jag sagt åt mig själv att det är plugga som gäller då med. Ni kan inte se det, men jag fnyser åt mig själv just nu, och den ständiga rösten i huvuder säger "Mycket snack och liten verkstad - som alltid. Du vet ju själv att det inte kommer bli så. Det kommer bara sluta i besvikelse och frustration över att du inte gjorde det!"
Jo, visst fan vet jag att det är så. I want so badly for this year to be over!

Imorgon ska visst vår el stängas av också eftersom någon ska göra något. Först en halvtimme på förmiddagen, och det är väl okej, men sedan två timmar mellan 15.00-17.00. What's up with that?!
Men eftersom jag då inte kommer ha tillgång till typ något är det ju ett utmärkt tillfälle att plugga stilfigurer. Det sorgliga är, att jag trots the lack of electricity i.e. TV & computer, förmodligen kommer hitta något att göra som inte innefattar att just plugga. Allt för att slippa, ni vet. Blir deprimerad bara jag tänker på det.

Nu skiter jag i det här, går och äter våfflorna istället. Sedan tror jag att det är lika bra att jag går och lägger mig, svintrött i vilket fall som helst liksom. Morgondagen, och alla dagar efter det, får bli som de blir. Inte som att någon kan göra något åt det i vilket fall som helst ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

this is some scary shit! ja hade fan den låten på huvvet när ja gick in å läste din rubrik!

Anonym sa...

våran el ska också stängas av idag:P

När får man kolla på valparna?

Thina sa...

sparks > Yeah, that's some scary shit, indeed! :P

gina > Någon dag sa mamma. Om du är snäll, och lovar att inte bita dem. Her words, not mine :P