fredag, oktober 17, 2008

Vem behöver eftersnack på TV400?

Tänkte bara flika in det här lite snabbt...

...jag har inga ambitioner att sitta och analysera varje veckas "Idol", men har en liten grej som jag alltid kommer på mig själv att tänka bara varje gång den här personen ska sjunga...

Det gäller Kevin: med ett ursprung från Malta och inte har bott allt för länge i Sverige (fattar jag det som), är ju kanske som sig bör hans svenska inte överdrivet bra. Vet inte om det bara är jag, men bara för det så förväntar jag mig hela tiden att han ska ha sån där brytning när han sjunger med. Vilket ju inte alls make any sense egentligen, eftersom engelskan tillhör hans modersmål och jag är väl medveten om det. Ändå blir jag lika förvånad varje gång han öppnar munnen och börjar sjunga, låter som en helt annan kille ju :P

För övrigt har han ju ett av de bättre efternamnen i den där tävlingen... ;)

And while I'm at it; lär väl faktiskt inte sörja Yazminas frånfälle allt för mycket. Något med tjejen som jag störde mig på, något i hennes attityd ibland tror jag. Sen vet jag väl inte om hon var så bra heller... Visst kunde hon sjunga, men som juryn sa så räcker det väl inte riktigt. Nej, hörru du, åk hem och snyt dig. Toughen up, be a man :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dej om Kevin där ;)

Vilken cool header!

Anonym sa...

Blev så inspirerad av din header så jag gjorde en liknande själv =)

Thina sa...

Tack! :)
Åh, vad kul att man kan få vara till sån hjälp ibland haha! Dessutom vart den du gjorde grymt snygg, och det är ju aldrig fel! ^^

Anonym sa...

Men man tackar =D