torsdag, oktober 23, 2008

If the world is ending, I'm throwing the party

Alltså, det finns ju en massa grejer i huvudet som man skulle kunna få ur sig, men något hindrar mig alltid... Oftast är det något psykologiskt/lathet.
Vi gör som med allt annat och skjuter på det lite till. Även om grejs är inplanerat på lovet, så är det kanske enklare att få det gjort då... *fingers crossed*

Imorgon har vi nån jäkla FN-dag, har vi aldrig haft förrut så jag fattar inte varför vi måste ha det i år - de kunde väl börjat med det nästa? :P Det verkar verkligen skittråkigt i alla fall! Dock innebär även morgondagen mössprovning, så det ska väl vara för det då. Och så får vi sluta typ 14.00, i stället för mitt vanliga 15.35 så jag får väl säga att det också väger upp lite...

Nu väntar säsongsavslutningen på Heroes, och sedan ska jag väl sova kanske... I mina nya fina döskallelakan. Tack mormor! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra iaf på FN-dagen? ;)
Hehe döskallelakan, coolish!! ;P

Thina sa...

Jorå, det gick rätt bra faktiskt. Lite segt var det ju såklart, men mössprovningen tog upp en stor del av tiden med så det blev väl helt okej antar jag... haha