fredag, oktober 17, 2008

I don't love you like I did yesterday

Ja, och här var det ju lika dött som... som... ja, något som är dött. Blidde ingen kulig kommentar där, men det faktum att det är dött är ju å andra sidan inte så kul, så att...

Moving on...

Idag hade vi poängjakt i skolan (nej, inte sån där som man går runt och svarar på frågor och sånt. Man får sitta och jobba med de ämnen man behöver... SKITKUL! Inte), och on top of that hade lärarna typ nån konferens eller nåt idag så vi slutade 12.00. Typ lyx. Men så ska det inte vara, inte någon gång ibland, det ska vara så alltid nu för fan ju! Jag går i trean, det är meningen att jag ska komma till skolan och nästan vända igen!
Men nej, för på min skola lätt man en kamel med dysleksi lägga alla scheman, så nu har man lust att be någon skjuta en minst tre gånger i veckan. För det här hatar jag min skola. I really, really do...

På tisdag har vi årets första, och typ enda, prov. Det, å andra sidan, är inget man klagar på. Bristen på prov, alltså. Det är media man ska gå ;) Provet är i alla fall i Textkommunikation, alltså ett svintråkigt ämne som jag påpekat förr, och handlar om stilfigurer. Lite plugg får man väl göra i helgen åtminstone. Annars blir det nog rätt lugnt.
Enda som ligger och gror i mig lite just nu är projektarbetet... Kate 3, where fuckin' are you?!

Btw, senaste Supernatural är förresten grymt! :D

Inga kommentarer: