söndag, oktober 05, 2008

Värsta emergencyn, OMG!

Så som världen ser ut i dagsläget är det verligen pinsamt vilka problem man kan ha:
I morgon är det skolfotografering och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Det får väl lösa sig, men ändå. Det roliga är att jag skrev en grej till vår skoltidning om just det här, eller jag skrev väl om fotograferingen i allmänhet men detta var ett viktigt inslag, och även om man inte vill vara sån så är man det.
Shame on me.

Dock är det ändå lite nostalgi, det här; sista skolfotograferingen någonsin. Eller, jag antar ju det i alla fall...

Minns inte vad det var jag tänkte på mer, men som vanligt kommer det väl vid ett senare tillfälle.

7 kommentarer:

Stookiglia sa...

Haha!! Du låter precis som din läxa ;D
På vår sista fotografering skojade de flesta till det så vår klass såg väl knäppast ut i skolkatalogen sen. Hahaha!! (jag var dock normal konstigt nog. fast det räckte väl. haha!)

Jättesnygg header!

Anonym sa...

Du får skriva oftare. Du skriver ju bara någon enstaka dag i veckan:S
Vi vill se bilder:P

Thina sa...

stookii > Min läxa? :S haha Ja, på vårt kort blev det inget sånt. Nästan ingen som var där heller! haha Men så du säger! Och tack! (Mycket på en gång ;))

gina > Jaaa... jag vet... men har fan inget att skriva ju :P Vad skulle det vara för bilder då? haha jag tar ju inte ens nåra...

Anonym sa...

gå in på min blogg och kolla vad jag menar med bilder. Jag måste få se valparna. såg ju inte de förra.

Thina sa...

Jag fattar fortfarande inte... :$ men bilder på valparna ska komma på ett eller annat sätt ;)

Anonym sa...

men alltså jag har en bild från en på heroes.och jag skrev att heroes kommer ikväll
Vad jag menar med bilder är att man kan sätta in en bild, typ från dem från supernatural och skriva ett inlägg om just det pogrammet. på det sättet blir bloggen roligare att läsa

Thina sa...

Jaha, då är jag med :P Men jag är lat... :P