måndag, oktober 20, 2008

Baby girl, let's not pretend

Jag gillar inte måndagar. Tror inte att nån vidare utveckling krävs.

Plugga skulle jag visst göra idag. Lite bra har det gått faktiskt! Men än kan jag det inte, så egentligen borde jag inte sitta här.

Spenderade dock min första timme hemma med att göra... fråga mig inte vad, med min bror. När han för en konversation med mig på längre än typ två ord, då vet man att det är illa. :P Men detta fenomen berodde så klart på the lack of electricity. Den kom förövrigt tillbaka redan klockan fyra!

Lyssnade igenom min gamla skiva med Lambretta förut. När jag fick den för så där sex-sju år sedan lyssnade jag på typ tre av tolv låtar, nu kunde jag lyssna igenom hela utan att jag kände världens behov av att byta. Det kan visserligen bero på att jag höll på med mitt pluggande då, men det är ändå rätt intressant hur man ändrar uppfattning om saker sådär! "Wake up girl" får lite extra av min kärlek idag.

2 kommentarer:

Cornflower sa...

"jag kan bara jag vill. fast inte matte" hahahah samma här!

Thina sa...

Haha men det är så det ska vara! :D Matte är inte speciellt viktigt i alla fall... ;)