måndag, februari 02, 2009

4 månader

Idag om fyra månader tar jag studenten! Eller ja, tekniskt så lär jag ju redan ha gjort det vid den här tiden, men i alla fall haha.
Det känns så nära men ändå så långt borta. Och fastän man vill att dagen ska komma så bävar man för den. Vad ska man göra sedan liksom? Inte som när man slutade högstadiet, då var det ju liksom en självklarhet med gymnasiet. Men nu... det finns inga självklarheter.

Men man får väl sätta upp delmål, så att säga, och det första av dem är om en vecka. Fyra skoldagar kvar och sedan är det sportlov. Som är meningen att jag ska viga åt min term paper. Hmm. Det blir nog bra det med.

5 kommentarer:

Sparkling sa...

härligt att tänka att det år så kort tid kvar till sommaren...
kan vi inte försöka hitta på nått på lovet?

Thina sa...

Ja, det tycker jag absolut att vi måste! :) Och Tobbe ska med va?! ;)

Anonym sa...

haha oj det har du rätt i ja :P

wiee så snart det är! minns när du var nervös inför att börja gymnasiet hihi

Thina sa...

Haha gör du? Det gör jag ju fan knappt själv! Hehe

Anonym sa...

Ja studenten är nåt speciellt ;D