torsdag, februari 19, 2009

Fattiga riddare och magiska möbler

Någon mer som känner doften av rostat bröd? Ja, visst ja - det är ju jag; I'm toasted! (Trött hjärna gör att jag sitter och debatterar med mig själv om det heter "toast" eller "toasted", men just nu bryr jag mig inte så mycket. Skrev jag fel så gjorde jag. Men vet någon svaret är jag idel öra)

Och så håller jag nog på att bli tokig, för jag kan svära på att översta byrålådan håller på att åka in och ut i små, små rörelser! Dock kan detta också vara något som beror på att det är typ läggdags som gäller...

3 kommentarer:

Stookiglia sa...

Gumman då. Du låter helt slutkörd.
Hoppas du får en god natts sömn.

niffin sa...

Hoppas du ursäktar, men det sista där gav dagens bästa skratt! :D
Det lät som rena "Poltergeist".

(Ja, sov gott nu!)

Thina sa...

Stook > Ja, jag vet inte hur illa det är... Det kommer vara jobbigt fram tills onsdag i alla fall, och sedan kommer nog lite press släppa.. :)

niffin > Haha, ingen fara, det hade högst troligen varit min reaktion med om jag läste det hos nån annan! :P