lördag, februari 07, 2009

400

Här upptäckte jag att det visst var dags för det 400:e inlägget med! Woho.

Idag bestämde jag att det var dags att skaffa en ordentlig almanacka igen. Jag hade tur, Gallerix hade 50% på allt sånt - fick en stor för 39,50:- i ställer för 79:-. Den var rätt tråkig utanpå, men nån dag ska jag ge mig på att pimpa till den!

Halsen är lite bättre nu, i alla fall i omgångar, och näsan har blivit lite värre kanske, så det jämnar ut sig. Men hellre att det kommer igång nu så man kan bli av med det snart istället.

Visst dags Melodifestivalen igen idag då, får se vad de plockat fram för skit i år. Första anhalt: Göteborg.
Har ju visserligen inte sett det än, men vad fan har Petra Mede där att göra som programlederare?! Hon är otroligt jobbig och gapig och inte speciellt rolig. Om de vill ha en komiker som programledare kunde de väl ha valt nån som Johan Glans? Mycket bättre. Och det skulle inte alls varit lika bortkastat som att sätta honom som värd för Guldbaggegalan där han gjorde allt för att försöka underhålla de där torrisarna som satt där och surade!
Nej, jag hoppas verkligen att Petra kan sköta sig! Ska bli kul att se vad min mormors reaktion på det hela blir sedan; de senaste två åren har hon ägnat åt att tala om hur dålig hon tycker att Kristian Luuk var. Detta kan väl knappast bli mycket bättre?

2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Vad skönt att halsen är bättre i alla fall.
Grattis till 400 inlägg!!

Anonym sa...

oj bara 400:S?
Jag har haft min blogg i 5 månader och har redan 333 stycken:P