måndag, februari 23, 2009

With every breath that's inside me

Jag borde verkligen skriva på min term paper nu! Och jag ska. Snart.
Vet inte varför, men när jag väl börjar komma in i ett flyt kan jag inte riktigt hålla det. Jag gör en sak, men sedan när det är dags för nästa moment så måste jag ta en paus och göra något emellan och sedan har jag svårt att komma igång igen?
What bugs me the most är att jag börjat komma in i de här flyten nu när kniven äna ligger mot strupen. Kunde jag inte fått dem lite tidigare? Det är nu som jag hittat all information, nu när jag liksom inte riktigt har tid att läsa den, bara borde skriva så fingrarna blöder liksom.
I guess this is simply my destiny. Och jag tänker ge mig själv en eloge för att jag inte gör allt sista dagen - även om det inte varit mycket, och koncentrationen har sinat, så har jag faktiskt börjat liiite tidigare den här gången.

Ja, usch, term paper var det. Men innan jag återgår tipsar jag om den här låten som jag hörde för första gången idag, och föll pladask för genast: "Out of the Shadows" av Matthew Perryman Jones.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh då måste jag ta och lyssna! nu har jag fått en massa låttips så jag är på bra humör igen hihi

Thina sa...

Haha sådant är alltid trevligt! ^^