fredag, februari 20, 2009

Catherine Hook

Gjorde ett test för väldigt länge sedan, men publicerade det aldrig här... Dock ska jag göra det nu: ("Resultatbilden" är inte den som hörde ihop med testet. Jag tyckte att den var tråkig och eftersom jag alltid måste vara så himla speciell gjorde jag min egen version :P)

Måste säga att jag blev nöjd med resultatet, eller rättare sagt: jag gillar motiveringen. Det är sådant som jag skrattar åt, och är i stil med något jag skulle kunna se mig själv skriva om det var jag som satt ihop testet. Ja, det där blev väl rätt obegripligt kan jag tänka...

För att ta reda på vem som är din inre tecknade bad boy (eller bad girl, jag vet inte vilka de andra resultaten är), följ ljudet av Tick-Tock!

2 kommentarer:

niffin sa...

Jag blev Askungens styvmor (Lady Tremaine) in a tie with Jafar. Moahaha. ;)
Fast jag tror din skurk har roligast. ;)

Thina sa...

Det var en... intressant kombination! Haha