lördag, januari 09, 2010

Another clever word sets off an unsuspecting herd

Den här helgen har Göteborg finbesök från Kristanstad - Sarah's here (bara Malin som fattas ju hihi)! :D
Var i alla fall inne i stan förrut och socialicerade med henne och hennes homies. Vi satt på McDonald's och skrattade åt folk och hoppades att de skulle gå in glasrutor när affärerna stängde. No such luck. Men vi hade det bra ändå. Mitt i allt stod även ett väldigt lustigt instrument. Bara så att ni vet, liksom.

Satans kallt var det ute också. Som det varit ett litet tag nu. Går inte ut mer än jag måste. Inte för att jag direkt gjorde det innan heller... Men i alla fall.

Kvällen har också gjorts bättre av att some major plans have been put into motion. Är förvisso ett tag kvar until the actual bang, men man måste ju vara ute i tid.

2 kommentarer:

gina sa...

Jo det hade visst hjälpt med tanke på att angelika fick tillbaka vattnet hyffsat fort

Sarah sa...

Jag tror jag ska introducera titta-på-folk-och-hoppas-att-de-går-in-i--fönstret som en ny hobby :D

Förlåt för att vi rusade iväg så snabbt, btw. Spårvagnen var ju där ;)