torsdag, januari 21, 2010

Stand up and tell me what I'm doing wrong

En del människor är för fan helt dumma i huvudet! För att prata i klartext.

Moving on.

Idag blev jag förådd. Av min egen pappa. Han gick och skaffade Facebook!
"Våga väga Facebook" har det hetat förrut. Antar att han inte vågade längre då. Eller något.
Men då får jag väl upkämpa den här kampen själv då. Dagen då jag skaffar Facebook är dagen då jag inte längre kan stå för mina egna handlingar! Lås in mig.

I morgon måste jag till Arbetsförmedlingen. Fy fabian. Men på den soliga sidan innebär morgondagen även ett nytt avsnitt av Supernatural! Yay!

2 kommentarer:

Gina sa...

ja för arbetsförmedlingen är ju sååååå jobbig att gå till

Stookiglia sa...

Haha!! Det ska jag lägga på minnet. Men visst är det fasligt vad alla tjatar om att man ska skaffa Facebook. Tråkigt är det.