lördag, januari 02, 2010

Left the blood stains on the carpet

Ugh... Virus i datorn alltså. Får alltid så dåligt samvete. Pappa kommer in och tittar och överallt hittar han mysko grejer och kommer med frågor som "vad är det här?", "vad kommer det ifrån?" och "vad har du gjort för något?" och jag har inga svar alls att ge förrutom "jag vet inte". För det gör jag inte. Och det är ju nästan det värsta. Och det är samma sak varje gång (precis, vad fan gör jag för fel eftersom det varit så mycket på så kort tid nu?!) Som sagt, dåligt samvete. Skäms, rent av.
Nu har han plockat ner datorn i alla fall så att han kan gå igenom och formatera och allt det där han gör, under tiden sitter jag nu med mammas dator. Det blir säkert bra tillslut, men jag kan inte hjälpa att må dåligt i alla fall.

Things have a tendancy to really turn out just awesome for me. Not.

1 kommentar:

niffin sa...

Det är konstigt egentligen - att man får dåligt samvete, för det får man - fast man egentligen inte behövde ha det, för virus kan finnas var som helst. Jag fick ju på Imageshack (!) senast. För det är ju inte så att man går & söker upp de små liven frivilligt. :\