tisdag, januari 12, 2010

You got wedding plans only 'cause I'm in the band

Jag hade rätt. Jag vill inte veta hur det känns idag. Ett ord: ont! Natten blev lite jobbig. Dessutom började jag känna av mitt knä igår igen, vet inte om det beror på kylan. Känns fortfarande lite, men inte lika mycket. Tror jag. Bra att jag har koll på sånt tycker jag.

Desto gladare nyheter är att jag nu har min egen dator tillbaka! :D Har dock inte kollat in alla filer och sånt, så det är utan tvekan en hel del rensning och strukturering och annat sånt roligt som jag har framför mig nu.
Men det känns konstigt, hade precis börjat vänja mig vid mammas dator som har en annan skärm (typ åt widescreen-hållet) så allt var mycket mindre på den. Nu känns allt... nästan för stort! Och hennes mus är en helt annan än den jag har, så det känns också lite konstigt och ovant i handen. Things will soon be back to normal though, I am sure.

Nu ska jag gå och vara lite glad innan jag sätter igång med allt arbete som jag har framför mig ;)

2 kommentarer:

CadieJay sa...

I can't believe du inte tagit upp vår oerhört komiska upptäckt om hur min dadda hamnade på framsidan till din målarbok! :O

Soo... träningsvärk alltså? Vad säger du, ska vi köra på och kuta milen imorgon? ;)

Thina sa...

Jasså, jo, men vid närmare studering upptäckte att det inte var så random att han var där i alla fall, och då blev det inte lika roligt... :P