onsdag, augusti 08, 2007

Dagens teknik suger

Är väldigt rädd att min mp3 har börjat balla ur. Eller rättare sagt, den har börjat balla ur. Vet bara inte exakt hur illa det är än.
Det verkligen problemet började nog i går tror jag, eller i förrgår. Massa konstigt kludd på displayen istället för den info som vanligtvis brukar stå där (fast om jag tänker efter så har kanske den biten varit länge, men det är värre nu) & när man bläddrat ett tag eller rör volymknapparna t ex, kommer texten "Error" upp tillsammans med en massa mer kludd och det enda man kan göra är att stänga av den. Det går att sätta på den igen, men efter ett tag upprepas det igen.
Vet inte hur det blivit så här! Eller jo, jag har mina misstankar - häromdagen när jag hade den i datan och skulle göra säker borttagning fanns inte den ikonen att hitta och tillslut drog jag bara ur den. Var jag precis så jag pajjade min första (även om jag inte visste om allt det där då)! Fan också!
Berättade det dock för mamma tidigare idag, och hon rekommenderade att jag skulle pröva att göra en formatering av den och se vad som händer då, så det är var jag håller på med just nu.
Håll tummarna för mig!

3 kommentarer:

niffin sa...

Vart sjutton tar "säker borttagningsikonerna" vägen? Min har också försvunnit!
*drar ut kameran & håller tummarna* ;)

Sparkling sa...

har aldrig använt den funktionen men men, kan inte låta bli att fråga "var det bättre förr?" ;)

Thina sa...

soul_bird > De gömmer sig för oss! :O Vi borde stämma nån! Lycka till med kameran!

sparkling >Inte? Och du har inte haft nåra problem?! Orättvist! Haha, jag ibland kan man ju faktiskt undra :P