tisdag, augusti 21, 2007

It's called a nervous breakdown

Oh shit, jag är nästan så nervös just nu att jag knappt vet vad jag ska ta mig till!!
Ska ta moppen till fotbollen i morgon, så nu har vi varit ute och åkt så att mamma och pappa kunde visa mig hur jag skulle köra, eftersom jag aldrig förr befunnit mig i de områderna än mindre kört runt där själv på alla smågator och allt vad det nu var.
De talade om när jag skulle hålla mig till höger respektive vänster, samt andra saker som kunde vara bra att veta.
Jag har redan glömt hälften känns det som, och i morgon när det väl är dags kommer jag bergis ha glömt ännu mer! Är nästan i upplösningstillstånd! Haha jag kommer lätt köra fel minst en gång! :P
Dubbel-shit.
Men det är väl så att man kommer känna igen sig när man väl kör där själv och så, och det inte är på väg att mörkna mm... Right..?! Oh God I hope so!
Men nu vet ni, hörs jag inte av på ett tag sitter jag förmodligen i ett dike eller busskur eller nåt och undrar vart fan jag befinner mig! :P haha

2 kommentarer:

niffin sa...

Gick det bra? :)

Thina sa...

Ja, tack och lov! Hahaha men det var riktigt nervöst ska jag säga! Och fel körde jag en gång på ditvägen med, och fick lite panik eftersom jag inte visste hur jag skulle komma rätt igen heller! Hehe det ironiska är att jag körde fel på ett ställe där jag faktiskt hade memorerat något för att komma rätt! :P