torsdag, augusti 16, 2007

Följa strömmen?

Vädret är bra underligt. Hoppas att det kan hålla sig bra det lilla som återstår av lovet! *ryser* Mer om det en annan gång, då med bilder!

Men nu behöver jag er hjälp!
Jag har hela tiden sagt att jag inte ska skaffa konto på Bilddagboken, mest just eftersom "alla" har det och man vill ju inte bara bli en i mängden... Typ. Och sen är jag ingen sån som tar massa bilder varje dag och så, men det löser sig alltid så det är inte största problemet egentligen.
Fast nu det senaste har det av någon anledning börjat locka mer och mer, men jag kan inte bestämma mig för om jag verkligen ska ta steget! Vad säger ni, ska jag göra som resten av Svergie eller ska jag fortsätta på min rebelliska väg? :P
Och om jag gör det, vad i hela friden ska jag kalla mig?! Thina är redan upptaget :( och av nån anledning känner jag helt enkelt inte för Catiebell... Alla förslag är välkomna!

Prättii pliis witt schugar ån tåpp; hälp mii!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Thinadenfhina

ja va skeptisk till att gå med åxå men de e jättekul att titta tbx å se jaha den dagen gjorde ja de osv. man får en annan tidsuppfattning

/sparks

Thina sa...

Naaaw! Tihi

Ja, det är ju lite som med bloggen det där med tidsuppfattningen och det. Will keep your comment in mind! ;)

niffin sa...

"Attans bananer"! ;) Det är ju inget namn förstås, men...
Annars är Sparks förslag utomordentligt!

Thina sa...

Men hallå...! Varför tänkte inte jag på det själv?! :O Nu måste jag ju nästan sitta här och skämmas lite!
Älskar båda era förslag, tack så mycket! :D

Thina sa...

För att lägga till en sak: jag kollade precis the availbility för Attans bananer, och det är redan nån som tagit det! :O

niffin sa...

Va? Neej..!! :(

Thina sa...

Jag vet! :O Alternativet skulle vara den internationella översättningen; "Fouie bananas", även om det inte har riktigt samma klang... men det funkar.

Anonym sa...

oj har nån tat de nu blir ja förvånad
men du kan alltid köra med bindestrec, understreck lr liknande
lr lägga till dem före t.ex.

/sparks

Thina sa...

Tro mig, det var jag med! :O
Jo, jag funderar/de på det, men det känns ändå inte orginellt längre. Som att jag bara efterapar den tjejen, även om det ijnte är så hehe

Anonym sa...

VEM HAR TAGIT ATTANS BANANER?! :O Stäääääämning på gång! (haj jag är tillbaka, tihi)
Har tyvärr inga förslag, men nog tycker jag du ska bli medlem alltid ;)

Thina sa...

Jag vet inte... Sök på Attans bananer hahaha Jaaaaaaa! (hej hej haha)
Oki doki, will keep in mind! ;)