onsdag, augusti 08, 2007

Uppgradering

Mina farhågor besannades: en formatering av mp3:n hjälpte inte. "Helvete", tänkte jag då. Skulle jag behöva lämna in den nu utan nån som helst aning om när jag skulle få se den igen?! Like it or not, skolan står faktiskt runt hörnet och då kommer jag behöva den. Min allra bästaste vän här i världen. I alla fall ibland.
Anyway, tog den till affären idag och jag hade plockat ihop de delar som tillhörde. Fick förklara vad som vad fel och utan att knappt en blinka fick jag frågan "Vill du ha pengarna eller en ny?"
Funderade på att ta pengarna, för truth be told, jag gillade den egentligen inte sååå mycket... Men å andra sidan, i så fall hade jag behövt ge mig ut för att hitta en ny och jag tvivlar på att jag skulle hittat en med 1 gig i utrymme för 349 nån annanstans så jag sa att jag ville ha en nu.
Då visade det sig att det inte fanns nåra likadana kvar, så i stället fick jag en av samma märke med 2 gig! Den kanske pajjar med inom en inte en allt för lång framtid, men what the hell, 2 gig är alltid 2 gig. Sen att jag inte behöver så mycket egentligen, det är en helt annan sak :P
Det förbryllar mig dock lite fortfarande att de inte ens ville öppna kartongen och kolla på den! Undrar om de haft mycket fel & problem med just den sorten? Oh, well ^^
Ibland har man väl bara tur antar jag :P

3 kommentarer:

niffin sa...

Grattis till extragiget!! :P

Anonym sa...

Vilken tur i oturen! Ett extra gig tackar man inte nej till :)

Thina sa...

soul_bird > Hahaha tackar tackar ^^

aradil > Nej, verkligen inte! ;)