torsdag, augusti 02, 2007

Nu så, kanske...

Det ville sig inte alls igår, men så i dag släppte det.
En del saker hade jag kanske velat ha annorlunda, men efter att ha letat runt som en galning utan att hitta hur jag ska fixa det så orkar jag inte mer. Resultatet är trots allt helt okej, och så gott som så som jag ville ha det :)
En del texter kommer kanske dock att ändras snart igen, beror på hur jag känner för dem efter att ha prövat dem ett tag (och finns det någon som har förslag på vad jag skulle kunna använda istället, så don't hesitate to tell me! :))
Lägger kanske även till ett par fler sidelement när jag kunnat bestämma mig för vad jag vill ha för några! :P
Men på det stora hela är jag nöjd nu, så några fler större (störande) förändringar blir det nog inte mer nu! :)

4 kommentarer:

niffin sa...

Aj lavv it! :P

Anonym sa...

Sketasnyggt!!

Thina sa...

Tack tjejor!! <3 :D

MissTaken sa...

Gu' va snyggt här var!! :)