söndag, augusti 12, 2007

Konsten att klä på sig själv

Oj då, tiden visst bara flyger iväg när man har roligt! Eller vad det nu är jag har...
Någon mer än jag som tycker att det kanske är dags att klä på sig nu? :P
Fast egentligen orkar jag inte, mycket enklare att bara sitta i pyjamasen hela dagen! Hehe
Oh well, har i alla fall städat byrå och garderob så nu lär man ju åtminstone hitta det man letar efter! :P Det blev en hel del kläder som försvann, så det är lite tunnt med saker på den fronten för tillfället... En tripp till Ullared är inte att räkna med nu heller, men det gör inget eftersom mamma skickade efter inte mindre än tolv plagg åt mig igår! Ellos hade skickat ut nåt sånt där litet häfte med grejer som de reade ut nu, och de hade verkligen gått ner i priset! I'm not complaining ^^
Nu ska äntligen rätt linser vara på väg med, men det kan vi ta en annan gång.
Kläder var det, ja...
Och tanken är att jag ska ta mig an bokhyllan med sen. Borde inte vara så svårt egentligen... Men för att allt ska klaffa sen lär det nog krävas att jag tar en titt i en av låderna under sängen med, kanske måste ge mig på skrivbordet (fast det är rätt ok...), ev. lådan i sängbordet (det kan verkligen behövas) och sist men inte minst måste jag kanske ta och organisera om på hyllan i garderoben där jag inte har kläder, utan bara en massa annan skit...
Här nöjer vi minsann inte med småpotatis, inte!
Kläder. Kläder. Kläder. Kläder. Jaja.

Inga kommentarer: