tisdag, mars 04, 2008

6 intressanta fakta om dagen

1. Det blidde inga strumpbyxor, något som var väntat men man kan ju ändå inte hjälpa att bli lite besviken liksom.
Min utsända på plats (mamma) rapporterade bl a att de inte alls var så fina i verkligheten som på bilden.

2. På fredag blir en riktigt soft dag, en timmes bowling kl 11.00 och sen är det helg. Gött som in i bänken!

3. Jag borde plugga lite i dag, men palla. It'll bite me in the ass later, speciellt eftersom jag inte kommer ha så jättemycket tid i helgen & på måndag kommer ju verkligen kännas jättekul att sitta och plugga prov på! Inte.

4. Orkar inte Days heller. Jag tror att det betyder film innan Gossip Girl! :D Eller i alla fall avsnitt av Joan of Arcadia. Insåg att det nog inte riktigt fanns tid för en hel film... Hehe

5. Supernatural idag igen, woho!

6. Jag lyssnade nyss på "Mmm bop" med Hanson! Hahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hade också tänkt att köpa dem. eller jag ska:P haha

Thina sa...

Köpa vaddå?