tisdag, mars 25, 2008

Sjuklig besatthet

Dagens avsnitt av Supernatural gjorde så att jag fick lite ont i hjärtat ibland. Se Dean sådär. Ville bara krama honom. Poor baby.
Ledsamt att det bara är två avsnitt kvar av säsongen, för vem vet när den tredje dras igång sen? Tog ju en evighet mellan första & andra. Tur att man har första på DVD nu så man kan kolla när man vill, fast jag har ju redan sett ungefär halva redan. Ska införskaffa säsong 2 med. Nån gång. Har förvisso the cash nu, men det skulle vara 500 spänn som försvann där, känns som att det får vänta tills kanske efter sommaren eller något då man förhoppningsvis fått ett jobb & tjänat mer pengar så att det inte känns som att man bara slänger bort allt på en gång.

Min datamus har varit helskum, och igår gav pappa mig en ny + tangentbord. Dock är jag inte säker på huruvida det funkar som det ska, lillebror hade tydligen haft grejerna förrut & då var de inte tipp topp... Det funkar för tillfället, även om något galet hände förrut. Jag hoppas på det bästa & är glad så länge det varar. Nu vill jag veta när snön tänker försvinna & släppa fram våren, samt veta varför en del sidor inte vill funka för mig. Hoppas verkligen att det med ProBoards bara är något tillfälligt, annars kan jag vara i some seriously deep shit. Nästan.

6 kommentarer:

niffin sa...

Hm, vad skumt att det krånglar med ProBoards också... Har det blivit något bättre på Paws (Invisionfree)?

Saknar Supernatural när du skriver sådär! ;) (Kom ju aldrig riktigt in i säsong 2 & gav upp.)

Thina sa...

Ja, jag fattar ingenting! Problemet är på alla datorer som jag provat här i hemmet... Fan! Paws är precis som det ska vara igen! :D

Men nej, vad tråkigt!! Winchester-pojkarna är alldeles för underbara! <3

Anonym sa...

oj så längesen det var jag såg ett supernatural avsnitt! får de allt bli ändring på :)

Thina sa...

Verkligen! Du och jag ska ha maraton märker jag! Haha

Catrin sa...

Seriöst! Snön måste ju bara försvinna, det här börjar ju bli så jobbigt eller vad tycker du? Dessutom var det inte bara du som haft problem med sidor, jag fick upp 1/4 av alla sidorna jag försökte på och det är fortfarande lite så =(, jag gillar inte det här just nu!

Thina sa...

Agree! Men efter vad jag har hört ska den visst göra det runt nästa vecka någon gång. Hur det blir med våren vet jag dock inte. Hoppas!
Min dator har i alla fall varit snäll, så nu kommer jag in på åtminstone in på proboards sidorna...