måndag, mars 03, 2008

Världens underbaraste

Tänkte att jag måste visa...
mina nya älsklingar! Dessa köptes idag för att ha på kalaset på lördag. Det var kärlek vid första ögonkastet, något som annars aldrig händer mig när det gäller den här typen av skor. It's not my style, men nån gång måste man ju & braiga med dessa är det de funkar till det mesta & kan användas både när man vill vara lite finare eller bara helt vanlig.
Kommer från Skopunkten. Är kär i dragkjedjedetaljen, egentligen den som fick mig att faktiskt falla.

Till dessa på lördag hoppas jag även kunna ha de här underbaringarna:
Hittade dem på Buttericks, men för det första vet jag ju inte om de finns i butiken och om de i så fall faktiskt också passar! Håller verkligen tummarna, är helt galet kär i dem!

Hur det än blir med allt så blir det väl alltid bra på något vis, har lite back-up planer, samt funderingar på vad som ska bäras till. Enbart strumpbyxor och skor är kanske inte det mest lyckade, liksom... ;)

Inga kommentarer: