tisdag, mars 11, 2008

All at once

Är så trött så det finns inte, gick hemifrån sju i morse och var hemma ungefär samma tid nu på kvällen igen. Var ämnessamtal & invigning av de nya datorsalarna på skolan så jag stannade kvar där eftersom jag inte skulle hinna hem emellan. Det tar på krafterna, och att jag var tröttare än tröttast redan när jag gick hemifrån hjälper väl inte direkt.

Dessutom går det bara runt, runt i mitt huvud just nu. Är så jäkla mycket som är på tapeten och jag försöker på något sätt strukturera upp en plan för att på bästa sätt kunna ta mig igenom allt. På det är det lite förändringar, i era ögon skulle ni nog inte ens se dem som det, but I'm not like most people. Hur det än är så påverkar det mig lite i mitt planerande och gör mig helt stirrig. Just nu går saker på tok för fort och jag önskade att allt bara kunde sakta ner lite så att jag fick en chans att hinna tänka och andas bara en aning. Det löser sig väl alltid, som vanligt, det måste det ju, men det är bara så in i bänken jobbigt när allt kommer på en gång och alla känslor överväldigar en. Vill inte behöva tänka på det nu, vill bara kunna göra det jag känner för. Längtar till påsklovet. Lite drygt en vecka kvar. Det är lite drygt en vecka för mycket.

Gossip Girl var bra, vill ha mera - orka vänta en hel vecka! De där förändringarna gör förresten att det blir andra bullar vad gäller Supernatural, nu har jag SVT24 så jag kan se det redan när det går där vid halv elva. Det är bra, och jag har ju egentligen inte så mycket annat att välja på när det är som det är med videon och allt.

Nu skulle det nog sitta fint med ett sånt där vårskrik som Ronja & Birk ger ifrån sig. Bara för att blow of some steam liksom.

2 kommentarer:

niffin sa...

Jag tror jag joinar dig i det där skriket. ;) (Märkligt alltså att när det händer nåt så händer allt så... intensivt.)

Thina sa...

Vi blir som Ronja & Birk på riktigt! Nästan. haha
(Jo men eller hur?! Något att forska i...)