söndag, mars 02, 2008

Tredje dagen gillt

Har bestämt mig för att inte gå till skolan imon heller. Det här är inte alls bra, jag vet. Men jag bara kan inte. Typ.
Det har numera satt sig lite som något psykologiskt, jag vet faktiskt inte varför. Det som skrämmer mig är det faktum hur lätt det var att fatta det här beslutet, dock. Det händer aldrig mig annars, brukar alltid tveka in i det sista. Då vet man att det är illa.
Men jag har gått med något form av lock på höger öra i två dagar straight nu, jag är fortfarande så satans förkyld och jag orkar inte ha matte 9.10 imorgon. Jag bara pallar inte.
It sure does add up on things to do, men jag kan göra det. Om jag bara ger mig fan på det så.

Det får bli som det blir. En önsketanke skulle ju kunna vara att om jag bara är hemma en dag till och får vilat lite mer, så kanske det känns rätt okej att vara i skolan sen med. Även om vi alla vet att det nog inte är speciellt sant, ju mer man är hemma desto mer bekväm och shit blir man ju. Även om att vara hemma så här mycket borde ha just den motsatta effekten på mig. Nej, det råder inget tvivel om saken - jag måste vara sjuk på riktigt!

Inga kommentarer: