måndag, mars 03, 2008

The final countdown

Nu börjar det bli läskigt på riktigt. Nu är det så nära, om bara två dagar kan jag räkna dagarna tills det smäller på ena handen.
18. The big one-eight. Idag om en vecka.
Har länge sökt efter ett ord eller uttryck som kan beskriva hur jag faktiskt känner inför det, utan att komma på något som känns rätt. Skräckblandad förtjusning, ja, det låter som något som skulle beskriva det.

Jag är inte åldernojjig eller så på något sätt i den bemärkelsen, det är bara just den här siffran. Vad den står för & vad det fr o m nu kommer betyda & allt det där. Visst har man rätt att känna sig lite terrified då?
Fast jag ser fram emot presenterna.

4 kommentarer:

Stookiglia sa...

"Fast jag ser fram emot presenterna"
Hahaha!! Ett riktigt Thina citat :P

Så klart man kan vara lite terrified. 18...vad händer liksom då?
Fast jag vet ju vad som hände mig. Inte mycket. Haha!! Jag blev ett år äldre bara.

Thina sa...

Uhm... tack, tror jag? Hahaha

Jo, det är väl kanske så egentligen... Men i alla fall...

niffin sa...

Jag skulle också kommentera den sista meningen - & smilien: underbara!! :D

Thina sa...

Jag kan nog inte annat än tacka och bocka! Haha