onsdag, mars 05, 2008

Snabb titt på framtiden

Den här är ju gammal & gjord förrut, men det är kuligt så här kommer den igen - this time with a twist. Dessutom gör det så att jag skjuter upp läxorna ett par minuter till... Bara det liksom.

1. Hur mår du idag?
Hallelujah

Spontana reaktionen: Det var väl kanske att ta i, men det kunde varit värre

2. Kommer du komma långt i livet?
Why is love so hard to find?

Spontana reaktionen: Visserligen bra fråga, men om det tar mig nånstans i livet... Det vette fan

3. Hur ser dina vänner dig?
All I want for Christmas is you

Spontana reaktionen: Seriöst? Tack, ni är för underbara! :D Haha

4. Kommer du att gifta dig?
One word

Spontana reaktionen: Jaha, vilket då? Och i vilket sammanhang? Det är liksom liiiite avgörande bara...

5. Vad är ditt livs themesong?
Kom ihåg mig

Spontana reaktionen: Mohahaha den ni! Jag håller med. ^^

6. Vad är ditt livs historia?
Can't hold us down

Spontana reaktionen: Jag brukade vara sjuk men nu mår vi bra. Can't hold us down. Never. Mohaha

7. Hur är skolan för dig?
What a feeling

Spontana reaktionen: Jo tack, den är allt en klass för sig minsann!

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Pieces of me

Spontana reaktionen: Låter nog bra. Me, myself & I är allt jag behöver. Typ

9. Hur kommer imorgon vara?
La la

Spontana reaktionen: Det tar jag som något positivt. Tack!

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Work

Spontana reaktionen: Att de behöver arbetas med? Men det är väl inget bra heller?! :P

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Flypaper

Spontana reaktionen: Det lät jobbigt

12. Vilken låt beskriver dig bäst?
What's my age again?

Spontana reaktionen: Ja, ibland undrar man. Uhm... 7,5?

13. Hur är det med ditt liv?
Paper pieces

Spontana reaktionen: Det där lät... väldigt tråkigt! Och tragiskt. Jag hoppas att det ändras tills jag blir äldre :P

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
The way

Spontana reaktionen: Lite creepy... Förhoppningsvis blir det en bra en, då

15. Hur ser världen dig som?
Bitter sweet symphony

Spontana reaktionen: Tack? Inga julklappar till er!

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
My happy ending

Spontana reaktionen: Tja... Det låter ju lovande!

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Celebrate the summer

Spontana reaktionen: Jag tror att jag måste ta det som något positivt

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Iris

Spontana reaktionen: Så heter han inte alls ju! :O

19. Vad vill du säga till nästa generation?
Tired

Spontana reaktionen: På dem. Nu får de skärpa sig. Hahaha jag kommer bli grym som gammal grinig tant! :D

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Undone

Spontana reaktionen: Det lät mystiskt & bra. Nu måste jag bara komma på vad jag har ogjort! Äsch, det är säkert mina läxor

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Beautiful disaster

Spontana reaktionen: En disaster är det nog alltid. Men vad har det med saken att göra?

22. Hur kan du göra dig själv glad?
Motel 6

Spontana reaktionen: Undrar vad som finns där? Hoppas att det är Shane! Eller Björn.

23. Kommer du någonsin ha barn?
Invisible

Spontana reaktionen: Osynliga barn? Vad jobbigt! Då kommer jag ju inte att se dem. Jäkla skitungar!

24. Vad är några bra tips till mig?
Leave me alone

Spontana reaktionen: Och hör sen!

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
Hotel paper

Spontana reaktionen: Jag kanske kommer att bli nästa Paris Hilton? :D Nej, fy fan! Fast jag tar gärna pengarna!

Vilket trevligt liv jag lever! ^^

3 kommentarer:

niffin sa...

Hahaha, vad roligt att läsa!! Och dina kommentarer till. :D
(#12 & 19 !!)

Stookiglia sa...

Vad jag skrattade när jag kom till nummer 23. Hahahaha!!
Det var extra kul med dina kommentarer till alla låtarna med.

Thina sa...

Ja, det var dem som var twisten :D Kände att det blev lite "matigare" liksom ;)