fredag, mars 14, 2008

So much pain

Just nu är det lite si sådär med livet... Började igår.
Kände att jag började få typ ont i ryggen, men trodde att det berodde på att jag suttit för mycket & konstigt. När jag kom hem började det mer och mer kännas i magen i stället & ju längre kvällen led desto ondare gjorde det, riktigt kramp verkligen och när man rörde sig blossade det upp ännu värre. Lite mysigt hittade sig även upp genom halsen med...
När jag vaknade i morse var det verkligen mycket bättre, men mamma tyckte att jag skulle stanna hemma för tydligen så jag inte så där jättefrisk ut... Naturligtvis hade vi ju dock såklart prov idag, vi har typ aldrig prov annars (så är det att gå media! haha)! Gjorde i alla fall så att jag åkte in till skolan och skrev provet i alla fall, gick rätt bra trots att jag ju inte hade pallat att plugga så mycket igår med tanke på omständigheterna...
Nu under dagen har det kommit och gått lite som det vill, det har inte varit så illa som det var igår, men det har varit så där lagom kul och känts obehagligt. Dessutom har jag knappt ätit något idag, och det var faktiskt inte så mycket som slank ner i går heller, så jag vet ju inte om det är det som fattas, men samtidigt vill man inte käka en massa heller och riskera att det är just det som leder till att att börjar kännas helt åt helvete igen heller. Dilemma.

Har jag tur blir det "Jumper" med Catrin i morgon, men inget är spikat & man vet ju aldrig vad som händer på sjuklingfronten heller... Men jag hoppas!

3 kommentarer:

niffin sa...

Skickar ett knippe Krya-på-dig -hälsningar! :)

Thina sa...

Åh, tack så mycket! :)
Det kanske hjälpte, idag var allt som vanligt igen - skönt!

Stookiglia sa...

Isch! Det låter inte skönt. Jag tycker det onda kan försvinna och aldrig komma tillbaka.