fredag, mars 06, 2009

Chill my Chinchilla

Kuligt tidsfördriv, hittat både hos niffin & Sandra :)

Svaren måste börja på initialen i ens förnamn (ett C, great! Haha).

1. Vad heter du? Catherine
2. Ett ord på fyra bokstäver: Cool
3. Flicknamn: Cindy
4. Pojknamn: Charlie
5. Yrke: Chaufför
6. Färg: Crimson
7. Klädesplagg: Cardigan
8. Mat: Choklad! :D
9. Sak i badrummet: Colgate-tandkräm
10. Plats/stad: Chicago
11. En orsak till att vara sen: Chokladen tog slut så man fick skaffa mer
12. Något man inte skriker: CP-barn
13. Film: Cocktail
14. Något man dricker: Coca-Cola
15. Band: Cute Is What We Aim For
16. Djur: Citronfjäril
17. Gatunamn: Clementingatan
18. Bil: Cadillac
19. Sång: Cannelloni Macaroni
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Charterresa (vi låtsas att man måste vara minst två :D)

Nu är jag trött och mätt (fastän jag åt för över en timme sedan!). Borde städa mitt rum eftersom jag ska ha kalas både imorgon och på söndag, men får göra det sen. Eller springa runt som en idiot och försöka hinna med det imorgon. Det funkar det med.

2 kommentarer:

niffin sa...

Gillade verkligen din orsak till att vara sen. ;)

Thina sa...

Haha jag med, kommer man sent och anger det som orsak kan ingen säga emot! :D