tisdag, mars 24, 2009

If fear was money you’d be a millionaire

Jag har sagt det förrut och nu kommer jag att säga det igen: TV är bra för man hittar så mycket bra och underbar musik via den!
Idag har jag hittat framför allt två nya låtar att älska, båda från det nyaste avsnittet av One Tree Hill. Men jag tänkte dela upp dem, så the tune of the day får bli "Manhattan from the sky" med Kate Voegele. Jag vill uppmana er att även kolla in texten! En sjukt fin låt.

I övrigt är jag idag väldigt trött och funderar på att sova snart. Fast jag känner mig inte lika trött som för nån timme sedan, vilket är lite störande eftersom risken då är att det inte blir så tidigt i säng trots allt... Och just det, igår fick jag se min studentmössa och så fick jag min tröja som jag beställt. Tror inte att jag riktigt fattat det än, men det börjar verkligen bli riktigt nu..! Två månader och några dagar...

3 kommentarer:

niffin sa...

Wow för Kate-låten! Vilken text; speciellt refrängen.. ♥

Sparkling sa...

vad önskar du dej?

Thina sa...

niffin > Jag kan bara hålla med dig!

Sparks > Du får inte ställa så svåra frågor har jag ju sagt!