lördag, mars 07, 2009

We’re two broken leaves drifting in the fall

Känner mig lite smått trött, vilket inte är bra eftersom all the people kommer klockan sex och då är det ju inte slappa som gäller!
Serverar väldigt exklusiv mat; köttfärssås och spaghetti. Men det är gott, så skit samma om det är exklusivt ;) Till efterrätt blir det gammal hederlig chokladpudding med grädde. Också yum-yum!
Fiskedamm för snälla barn blir det med, dock inte som man är van att se den. Många vet redan vad jag har planerat, men det är ändå allt jag säger nu. Jag ska ta bilder på det, så dyker det upp här inom en snar framtid. Har i alla fall precis gjort klart påsarna nu.
Så mycket mer har jag väl "tyvärr" inte planerat, så jag vet inte riktigt vad om kommer hända i övrigt - vi tar det som det kommer.

Nu behöver jag bara gå på klädjakt också! Usch, inte min favorit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, man blir ju nyfiken här nu på den där fiskdammen. Väldigt nyfiken! ;)

Thina sa...

Haha! Jag lyckades faktiskt komma ihåg att ta bilder, så de ligger på mammas kamera. Ska se till att get my hands on them snart! ;)