söndag, mars 22, 2009

What's a crush to do when he can't get through?

Åhhh, är så sjukt uttråkad!
Varför måste jag vara den enda som inte har något liv?

Och det kommer inget direkt att hurra för på TV idag heller. Det bra som kommer har jag redan sett. Gaah, jag hade Gossip Girl, men efter förra veckans avsnitt stod jag inte ut med att ligga efter längre så där såg jag snart ikapp mig...

Sedan har jag börjat titta riktigt mycket på det här med studentklänning, mamma ska sy. Jag vet vad jag vill ha, men det kniviga är att hitta ett mönster. Varför göra det enkelt liksom?
Men det är jobbigt och jag vill att allt bara ska ploppa upp färdigt och klart så att jag slipper anstränga mig. Typ.

Vill också vara ledig på måndagar! Jäkla dem som lägger schemat på skolan.

Muntergök, oh ja! Eller inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är jobbigt att vara uttråkad :/
Vad kul med en alldeles egensydd studentklänning, hade jag med som jag sydde själv plus balklänningen.. men jag gick inte på balen sen :P